• Toegankelijk voor iedereen

  • Gratis oriënterend gesprek

  • Jouw belang voorop

HomeOndernemerOvereenkomstenrecht

Overeenkomstenrecht

Een klant komt zijn verplichtingen niet na. Wat kan ik doen?

Als ondernemer zit u vaak in een spagaat wanneer een klant niet betaalt of zijn verplichtingen niet nakomt. U wilt de klant niet verliezen, maar u wilt ook krijgen waar u recht op heeft. Daarom is voorkomen vaak beter dan genezen. LW advocaten helpt u bij het opstellen van goede contracten, zodat de afspraken duidelijk zijn. Mocht het dan toch een keer misgaan, staat u meteen sterk in een procedure. Wij zullen, waar mogelijk, proberen om een dreigend geschil te de-escaleren en een win-win-oplossing zoeken. Lukt dit niet, dan kunnen wij snel schakelen in een procedure.

Ook bekijken we graag hoe u zich in de toekomst tegen zakelijke conflicten kunt indekken. Laat uw algemene voorwaarden bijvoorbeeld eens door ons kantoor screenen.

De overeenkomst met mijn medewerker bevat onduidelijkheden, wat nu?

Als ondernemer kom je vrijwel altijd in aanraking met het overeenkomstenrecht. Iedere ondernemer maakt immers afspraken met leveranciers, personeel en klanten. Om een duidelijk overzicht te behouden is het raadzaam om deze afspraken vast te leggen in een overeenkomst of contract. Ondanks de aanwezigheid van een contract kunnen er twistpunten ontstaan. Dit wilt u natuurlijk voorkomen. LW advocaten biedt ondersteuning in het opstellen van duidelijke overeenkomsten waardoor toekomstige onduidelijkheden worden uitgesloten. Bij een contractueel geschil of het opstellen van algemene voorwaarden, kunnen onze specialisten u hierin ook bijstaan.

Voor advies en/of vragen over overeenkomstrecht, kunt u contact met ons opnemen. Telefoon: (050) 3603768. Wij helpen u graag verder.