• Toegankelijk voor iedereen

  • Gratis oriënterend gesprek

  • Jouw belang voorop

HomeParticulierConsumentenrecht

Consumentenrecht

Mijn toestel is kapot en de reparatie wordt niet vergoed, wat nu?

Het uitzoeken van een nieuwe telefoon is voor velen een leuke bezigheid. Maar wat als de telefoon na twee weken stopt met werken en de verkoper de reparatie niet wil vergoeden? Als consument mag je ervan uitgaan dat een telefoon een langere levensduur heeft dan twee weken. Zelfs wanneer een defect product buiten de garantieperiode valt, staat u soms als consument nog in uw recht.

Dit betekent niet dat uw recht ook krijgt en dat verkopende partij het product ook daadwerkelijk zal repareren. Dit leidt soms tot een lang en stressvol traject waarbij u er samen niet uitkomt. Mocht dit gebeuren dan kunt u ondersteuning vragen van een van onze advocaten. Door onze jarenlange ervaring binnen het consumentenrecht kunt u uitgaan van een snel resultaat.

Voor advies en/of vragen over consumentenrecht, kunt u contact met ons opnemen. Telefoon: (050) 3603768. Wij helpen u graag verder.